dimecres, 30 de gener del 2013

Taps de suro per micro-torretes

Vet aquí de nou un projecte amb plantes. Deu ser que ja noto que els dies es van fent llargs, i això ja fa ganes de primavera!

Doncs això, que he convertit uns taps de suro, els normals i corrents de les ampolles de vi, en unes micro torretes, que ara fan de casa a les meves estimades suculentes.... :)


Què us sembla??

Jo per part meva, confesso que ja fa força dies que els vaig fer... però volia estar segura que sobrevivien abans d'ensenyar-vos el resultat!! Deu fer aproximadament un mes que vaig plantar-les (crec que pels volts del Nadal) i de moment, escolta, estan tremendes!!

El procediment és molt senzill. Només necessiteu taps de suro, un taladro, una miqueta de terra i uns esqueixos o brots nous de plantes suculentes. Jo he fet servir les què tenia per casa.

1. Agafeu un tap de suro i li feu un forat amb un taladro fins aproximadament la meitat de la profunditat. Jo ho vaig fer directament, però posteriorment vaig descobrir que si es fan bullir els taps durant 10 minuts en aigua, llavors no es trenquen tan facilment com si es manipulen al natural.

2. Poseu-hi un xic de terra vegetal (el què hi càpiga)

3. Planteu el brot o esqueix de planta (és més còmode si tenen una tija una mica llarga, així s'aguanten millor dins el tap)

4. Finalment intenteu regar-les!! Hehe, dic intenteu perquè no és fàcil atinar al forat, i perquè el suro no absorbeix aigua, així que costa una mica.... jo directament les poso sota l'aixeta i que absorbeixin el què puguin.

Evidentment n'he fet unes quantes. Són aquestes:


Una mica de detall:


Encara no ho he probat, però m'agradaria enganxar un tros d'iman a algunes d'elles i posar-les a la nevera! Segur que queden xulíssimes!! 

Espero que us agradi i us animeu a provar-ho!
Salut,


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada