diumenge, 3 de març del 2013

Bombons de xocolata i civada








Aquests bombons són super ràpids, i la veritat és que hem van sorpendre, molts millors del què m'esperava....








Ingredients:

200grs. de mantega a temperatura ambient
200grs. de cacao en pols, tipus Cola Cao
250grs. de flocs de civada ( avena )
2 cullarades de dolç de llet

Per la cobertura unes avellanes, ametlles, nous, coco ratllat...


Preparació:

1.- Posa tots els ingredients al vas, començant per la mantega, i programa 30 segons, velocitat 5. Ha de quedar una pasta homogènea. Si no és així, fes uns segons més.

2.- Ves fent petites porcions i dóna'ls forma. ( jo les vaig fer totes rodonetes ). Un cop fetes les boletes, pots rebossar-les de coco, posar-hi una nou, una ametlla, o bé una avellana com vaig fer jo.

Ja està! només has de deixar-los reposar a la nevera un mínim de sis hores, per a què prengui la pasta, i llestos, a menjar!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada