diumenge, 24 de febrer del 2013

Com fer forats al pladur sense quedar blanc de pols...

Aquesta vegada us presento una activitat diferent de les què normalment faig, tot i que també m'agrada molt, que és el bricolatge. A més, també us suggeriré quelcom que pertany més al camp de la Nia, el de l'estalvi energètic. 
Hem canviat els llums de baix consum que teniem a la cuina, per uns del mateix aspecte, però tipus Led. Ja fa temps que mica a mica, anem canviant les bombetes de casa, que són moltes, per bombetes led, perquè, tot i que són més cares, gasten molt menys, i no escalfen, les pots tocar i no et cremes.

Doncs res, finalment van decidir canviar les de la cuina, tot i que era una petita inversió, van comprar-les amb molt il.lusió. Però quan posem la primera....vaja, el forat existent és un pèl més petit del què necessitem.....En aquell moment em vénen flaixos del dia que vem posar aquelles làmpares de la cuina, i m'acollono!! Si , en Carsten va fer els forats, ben fets, però la pols que va generar va ser....descomunal!! vaig passar dies netejant la cuina altre cop, i dic altre cop, perquè feia molt poc que erem a la casa nova, i l'acabava de netejar a fons. 
Doncs bé, amb els flaixos que em vénen d'aquell merder, he de trobar a tota costa una manera de que no s'ecampi ni un bri de pols....i si, el vaig trobar!!!!




Aquí teniu la manera per fer forats al guix, sense que la pots s'escampi:

Necessiteu 

-plàstic de cubrir mobles o terres de pintor
- cinta de carrosser o de pintor

I només heu de crear una mena de cortina tancada, per a què, qui fa el forat, quedi a dins, juntament amb tota la pols,,,,



Assegureu-vos que queda ben tancat...i llestos!! ja podeu fer forats!!

Això si, que faci el forat, quedarà....completament blanc de pols, però algú ha de pagar el preu!!!






1 comentari: