dimecres, 28 de novembre del 2012

Calendari d'Advent

Tot i que les festes de Nadal no m'emocionen especialment, des que tinc nens, m'encanta el tema de la decoració nadalenca. I per començar el compte enrere de les festes de Nadal, la millor manera és un calendari d'advent.








Hi ha moltíssimes maneres de fer-lo, i jo aquest cop n'he escollit una en la qual he comprat algunes parts, i n'he muntat algunes altres.














Què necessitem per aquest calendari d'advent:


  • Cordill platejat per a fer-ne una corda trenada
  • Pinsetes amb número, del 1 al 24 ( en el meu cas, comprades a CasaShop )
  • Sobres de dos colors diferents ( en el meu cas, verd i vermell )
  • Carmels i xocolatines diverses ( xuxes, piruletes,  carmels, monedes de xocolata,...)
  • Bosetes per guardar els caramels i xocolatines ( opcional )
  • Blu - Tack, per enganxar les pinsetes a la pared, i no fer res malbé.

Com fer-lo:

Posa els caramels dins de les bossetes, i llavors dins dels sobres



Amb el cordill platejat, fes-ne una trena, prou llarga per a poder-hi penjar les 24 pinsetes



Enganxa cada pinseta a la pared, amb el Blu -Tack, allà on t'agradi més.



Nosaltres, a la cuina de casa, tenim una pared de pissarra, i em va semblar la més adecuada per a penjar-hi el calendari, i de pas, posar-hi una mica d'alegria.




És molt senzill...només has de penjar els sobres plens, i ja el tens fet!!




Ahhh.... i recorda que l'últim sobre, el del dia 24, ha de tenir quelcom especial, ja que es tracta de l'últim dia, i és el què els nens esperen....

Només dir-vos que el meu fill gran, i perquè les petites encara no se'n adonen, està encantat amb el seu calendari, però només fa que demanar-me que hi ha al sobre del dia 24, i es passa el dia intentant espiar, i fent suposicions de què hi deu haver.




2 comentaris: