dissabte, 22 de desembre del 2012

Làmpara de paper - LA DEFINITIVA

Ara si!!! Ja ho tenim això!!! Tatxaaaaaaan


Tot plegat ha estat un pèl més laboriós, però ja se sap: "Qui alguna cosa vol, alguna cosa li costa!" I, en definitiva, tot el què hi he invertit de més ha estat temps, i això encara m'ho puc permetre.

Aquesta vegada estava decidida a no tornar-me a equivocar, així que vaig fer un parell de proves prèvies. La primera es tractava de ruixar els cercles de paper amb laca del cabell, i esperar uns dies a veure els resultats.... Vaig provar-ho amb tovallons de color vermell.


Llavors vaig començar a veure la llum... Fixeu-vos amb la imatge. El cercle de l'esquerra està ruixat amb laca. El cercle de la dreta no. En qüestió d'hores el cercle que no tenia laca va començar a doblar-se.

Mentre deixava passar el temps reglamentari (vaja, el què em va semblar), vaig provar, amb uns altres cercles de pintar-los amb una solució de cola blanca i aigua. No en tinc imatges, però tant se val, va ser un fracàs. El cercle de paper és tant fi que pràcticament es va desintegrar amb tanta aigua.

Així doncs, i tornant a la primera prova amb la laca... tampoc us penséssiu que és qüestió de bufar i fer ampolles... doncs penseu que els cercles de paper són finíssims, i en passar l'spray pel damunt, surten tots volant!! Així que s'hi ha de posar paciència i estratègia. Jo ho vaig fer espraiant de manera paral·lela, és a dir, com una avioneta que ruixa pesticida... passant per sobre i deixant que caiguin les partícules pel seu propi pes al damunt de la zona desitjada. Vaja, sense orientar l'spray cap als cercles de manera directa.


Em va semblar llavors que els cercles quedaven un pèl arrugats, així que, en grupets vaig decidir planxar-los. (Li he de treure rendiment a la magnífica planxa que ens va regalar la Montserrat i que fem servir tant poc....). Van quedar esplèndids!!

I apa, de nou a enganxar-los a la làmpara de paper. Aquest cop en vaig comprar una a Ikea, per 2,5€. Més econòmic impossible!!

I aquest és el resultat. Molt millor que l'anterior oi?


A dia d'avui, no us la puc ensenyar penjada, doncs el lloc on ha d'anar encara no està preparat. Quan ho estigui, us la tornaré a ensenyar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada