diumenge, 16 de desembre del 2012

Làmpara de paper - Primer intent

...no encoratja massa això de primer intent no?
Ja ho sé, d'acord, però tots sabem que quan ens equivoquem és quan més aprenem, així que..endavant les atxes!!

Vaig "robar" aquesta idea a la Marha Stewart. Pels què no la conegueu, l'Oprah del món de les idees brillants i de baix cost. Una veritable artista!

Em va semblar una gran idea pel baix cost que suposava (9,97€) i l'espectacular resultat.





Elements necessaris:

- Una làmpara de paper d'aquelles tant odioses però tant barates que tots n'hem tingut una en algun moment de les nostres vides (si, si, tu també, no facis cara de despistada!!)

- Cel·lo de dues cares

- Tisores

- Cercles de paper d'un color (jo vaig fer servir tovallons de paper del casa, i els vaig retallar. Separant cadascuna de les capes de paper)

- Una mica de paciència (però no gaire, de veritat)


Es tracta d'anar enganxant els cerles de paper a la làmpara, de manera que quedin com escates de peix. Jo vaig començar per sota, i per fer-ho i que els cercles no s'arruguin, val la pena que treballeu amb la làmpara penjada d'algun lloc, i així no sigui necessari arrepenjar-la.



Per desgràcia hi va haver un petit detall que no vaig contemplar... no vaig tenir en compte que les fibres de paper absorbeixen humitat, i per tant, a mesura que han anat passant els dies, alguns dels cercles s'han anat cargolant. En fi, hi trobaré una solució, segur!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada