dimecres, 5 de desembre del 2012

Personalitzar un flexo amb washi tape

Sempre m'han agradat els flexos. Si, si, aquells de taula de treball. Abans només els feien en vermell, negre o blanc, i eren molt típics de les taules de dibuix professionals. Per als més joves, sapigueu que abans es dibuixava amb llapis i ròtrings i es feia a mà!

Ara però, tinc la sensació que els flexos són només de color gris platejat. Què se n'ha fet del vermell, blanc i negre?

En qualsevol cas, i malgrat ser una eina divertida i polivalent, ja que et permet moure'l tant com vulguis i en la direcció i sentit que més et convingui, vaig trobar que era una mica avorrit tot ell... així que vaig decidir transformar-lo una miqueta!



Aquest era el flexo original:


Aprofitant que l'anterior divendres havia tingut l'ocasió de passar pel Servei Estació de Barcelona (un gran lloc per distreure's durant hores i hores) i comprar els meus primers rotlles de washi tape. Quina emoció!!!


Pels què no el conegueu, el washi tape és un tipus de cel·lo de colors, a vegades estampat, i amb una textura molt agradable. A més, permet enganxar-lo i desenganxar-lo tantes vegades com et convingui, fet que el fa encara més interessant.

Què us semblen els resultats?? Va, algun comentari!!!



Només afegir que, a banda dels resultats, tot plegat ha estat d'allò més econòmic:
Flexo TERTIAL (IKEA) - 7,99 €
Washi tape (paquet de 2 unitats al Servei Estació) - 5,75 €

Us podeu imaginar que, la quantitat de washi tape que he utilitzat és molt petita, per tant, la despesa total segur que no arriba als 10€.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada